onsdag den 25. maj 2011

salter du dit æg?

Det her er mit svar på et inspirerende billed af et æg, haha. 

Som overskriften antyder, så skal vi tale om salt. Hurra!
Det er jo således at salt har den negative effekt at det er væskebindende (læs: appelsinhud, piger;-) ).
Jeg er personligt ikke selv den store salt spiser, og faktisk er det egentligt et meget begrænset forbrug jeg har af salt når jeg sådan lige sidder og tænker over det.
Min eneste umiddelbare last er nok det der med at jeg altså er salt-synder, når det gælder mig æg.
Så jeg gir mig selv en mission, og det er at skære ned på det, og i sidste ende, ende med at være saltfri. Haha okay, jeg lyder lidt salt-oman, i forhold hvad jeg overhovedet er :D.

Så det her er lidt et shout out til alle de lækre damer der ikke kan lide bulerne på deres lår (eller andre steder), så prøv at tænk over hvor du kan skære ned. Personligt smider jeg aldrig salt på mine pasta (nu spiser jeg det heller ikke så tit, men når jeg gør), og det gør jeg af den ene grund: at jeg simpelthen ikke kan smage forskel. 

By the way, eftersom jeg jo skal poste alt hvad jeg spiser, så har jeg drukket en proteinshake et kvarter inden træning, og lige spist en proteinbar (hjemmelavet) her efter træning, samt spist lidt nødder og drukket et glas grønsagsjuice. 


Ingen kommentarer: