søndag den 29. maj 2011

EN MÅNED!!!


Hvor er det dog egentligt vildt at jeg har klaret en måned!
Jeg har faktisk og haft virkelig nedtur over sidste uges vægt"tab", da jeg jo havde taget på, men nu har jeg regnet på det, og jeg har på 4 uger tabt 3,9 kg! Hvilket svarer meget fint til et kilo om ugen, og det er altså helt fint når jeg jo ikke er decideret overvægtig. Så i det store hele, er jeg faktisk ret glad for mit endelige vægttab. 
Hvis jeg bare kan få flettet noget mere konditræning ind ala spinning, mere løb, og evt. også noget boksetræning, så er jeg sikker på jeg nok skal få set nogle flere resultater. For jeg har i den her uge trænet 5 gange om ugen, og der har været styrketræning hver gang, så der bliver jo opbygget muskler, som vejer mere end fedt. Dette betyder dog ikke at man tager på, på vægten, men blot at vægten muligvis ikke går ned af, fordi fedtet bliver til muskler så at sige. 
Kan jeg klare en måned til (selvfølgelig!), med samme resultat er jeg helt og aldeles tilfreds. 

MEN der skal jo være en månedspræmie, og jeg fik den faktisk for to uger siden, og det har jo også været en god motivation for at holde den. Kelly Cutrone er den sejeste dame jeg "kender", for jeg kender hende jo ikke i den forstand (men jeg ville godt, og skal nok møde hende en dag, no doubt there!), men hun er mit forbilled, for hun er en kvinde der siger sin mening, er ærlig og står ved de ting hun siger. Lidt ligesom mig selv faktisk. Så det betyder bare at jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med at læse den her bog. 

Desuden har jeg spist et æg, protein"kage", et glas juice, ananas, og en kop grøn te :-) Jeg har også spist noget nøddemix, og en kims go' nødder, og nu går jeg ned og køber peanuts, for jeg skal skrive opgave, så det er bedre end slik ;-) 

Har i nogle ideer til de næste 3 ugers præmier, og den 4. uges gevinst? :D

Ingen kommentarer: